اهمیت آب قلیایی در دوران بارداری - فروشگاه به آبی

فوايد آب قليايي براي مادران پس از زايمان

ـ مادران پس از زايمان به شدت دچار فقر برخي منابع حساس در بدن مي شوند، استفاده از آب قليايي با توجه به ويژگي خاصي که در جبران کلسيم دارد، مي تواند به مادران در رفع اين مشکل کمک کند.
ـ مادران پس از زايمان به شدت دچار مشکلات زيبايي ومو مي شوند. آنتي اکسيدان موجود در آب باعث از بين رفتن روند تخريب سلول هاي شده و شادابي بسيار موثري به آنان مي دهد. آب اسيدي براي رفع افتادگي و برطرف شدن جوش ها بسيار موثر است.
ـ آب اسيدي موجب کشيدگي و برطرف شدن چين و چروک ها مي شود و شادابي را براي بانوان به ارمغان مي آورد.
ـ آب اسيدي دست هاي شما را ضدعفوني مي کند و تماس دايمي شما با کودکتان ايمن است.
ـ اکثر بانوان پس از زايمان بين 12-7 کيلو اضافه وزن پيدا مي کنند و کاهش وزن و تناسب اندام با توجه به شرايط شيردهي با رژيم هاي سخت، براي آنها امکان پذير نمي باشد. آب يونيزه قليايي مانع خرده خوري مي شود و با دفع مواد سمي نياز بدن به ايجاد سلول چربي را برطرف مي کند.

فوايد آب قليايي براي کودکان

 

آیا آب قلیایی برای نوزادم ضرر دارد؟

بسياري از کودکان عادات بد غذايي دارند. آب قليايي با حفظ طعم مواد تشکيل دهنده غذا مي تواند غذا و نوشيدني ها را براي کودکان لذت بخش کند.
شما با آب قليايي مي توانيد اسباب بازي هاي کودکانتان را ضدعفوني کنيد و زماني که کودکتان اسباب بازي ها را به سمت دهان خود مي برند ديگر احساس نگراني نمي کنيد. بسياري از کودکان از يبوست رنج مي برند، آب يونيزه قليايي از اين بيماري پيشگيري مي کند.
آب يونيزه قليايي ايمني بدن را بالا مي برد بدن را در مقابل عفونت و ويروس حمايت مي کند. اگر پادتني لازم در مقابل سمي که ناشي از ورود ويروس بر بدن است توليد شود سيستم دفاعي بدن کودک شما در مقابل اين آسيب ها ايمن مي شود.
منبع: ماهنامه کودک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما