دلایل قوی برای نوشیدن آب قلیایی

دلیل اول : وقتی شما از خواب بیدار می شوید، 1 تا 2 لیوان آب یونیزه قلیایی بنوشید . این کار به شما کمک می کند تا اسیدها و مواد زائد را از کلیه ها ،مثانه ها و روده ها پاکسازی کنید . علاوه براین ، بدن شما دوباره آب و انرژی موردنیازش را به دست خواهد آورد. فراموش نکنید انرژی ، الکترون های موجود در آب یونیزه قلیایی هستند.سعی کنید روزانه  حداقل 10 لیوان آب یونیزه قلیایی بنوشید . هیچ وقت تشنه نمانید . توجه کنید افرادی که وزن بالایی دارند به نوشیدن میزان بیشتری از این آب نیاز پیدا می کنند.

دلیل دوم:  محققان توصیه می کنند ، آب یونیزه قلیایی ، 5/0 تا 1 ساعت قبل از هر وعده غذایی و 1 تا 5/1 ساعت پس از صرف غذا مصرف شود.

دلیل سوم  :  آب یونیزه قلیایی را طبق عادت روزانه بنوشید منتظر نمانید که احساس تشنگی به شما دست دهد.تشنگی نشان دهنده از دست رفتن آب بدن می باشد
دلیل چهارم :  توجه کنید فعالیتهای فیزیکی ،ورزش و فعالیت فکری نیاز شما را به نوشیدن آب افزایش می دهد. اگر این قبیل فعالیت ها را انجام می دهید حتماً باید میزان نوشیدن آب یونیزه قلیایی را افزایش دهید.

دلیل پنجم :  یاد بگیرید به حرفهای بدن خود گوش  کنید و با بدن خود حرف بزنید. آیا احساس تشنگی می کنید؟ آیا دهانتان خشک است؟ آیا احساس خستگی یا سردرددارید؟
فراموش نکنید بدن شما برای دریافت آب گریه می کند! وقتی آب و غذای سالم استفاده کنید نیاز شما به دارو کاهش می یابد.

دلیل ششم :   اگر در حال کاهش وزن، افزایش وزن و ساختن عضله هستید حتماً از آب یونیزه قلیایی استفاده کنید.
آب یونیزه قلیایی را می توانید همراه با نوشیدنی های سبز مصرف کنید.

دلیل هفنم :  از مصرف نوشابه های انرژی زا ،نوشابه های رژیمی ، نوشیدنی های کافئین دار ، چای ، قهوه ، نوشیدنی های شکلات دار و الکل خودداری کنید.فقط از آب یونیزه قلیایی به تنهایی و یا همراه با نوشیدنی های سبز و آبمیوه ها استفاده کنید.

دلیل هشتم :   برای پیشگیری و بهبود یبوست حتماً از آب یونیزه قلیایی گرم استفاده کنید.

دلیل نهم :    سلامت 70 تریلیون سلول به بدن شما وابسته به محیط قلیایی است که شما با آب یونیزه قلیایی فراهم می کنید.

دلیل دهم :   برای انجام فرایندهای حیاتی (نظیر تنفس و هضم )  و هم چنین سوخت و ساز در بدن نیاز به محیط قلیایی دارید که با نوشیدن آب تولید شده از دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی این امکان را ایجاد می کنید.

دلیل یازدهم:   فراموش نکنید که با نوشیدن آب یونیزه قلیایی مسیر رسیدن به سلامتی را هموار و کوتاه و از بروز بیماریها پیشگیری خواهید کرد.

همه باهم پیش بسوی سلامتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما