تغذیه قلیایی برای کاهش وزن

تعادل اسیدو قلیا

* چربي زندگي شما را نجات مي دهد.
*  شما دچار اضافه وزن نيستيد بلکه داراي بدن اسيدي هستيد.
* شواهد در خون شما موجود است.
* استفاده از آب غني از الکترون هاي قليايي همراه با مصرف سبزيجات سبز.

معجزه Ph براي سلامت وزن شما

 

 

Gerberdiny juli ، سرپرست مرکز کنترل و پيشگيري از بيماريها گفت: چاقي نشانه آشکاري از رژيم غذايي ضعيف و شيوه زندگي نشسته است و يک عامل خطر است که قابل پيشگيري مي باشد.
بسياري ازمرگ و ميرها البته نه همه آنها قابل پيشگيري است ،که به علت اسيدي شدن خون و بافت ها   مي باشد که منجر به تغيير شيوه زندگي، خوردن ، آشاميدن و فکر کردن مي شوند. من معتقدم که بيماري هاي قابل پيشگيري بايد شامل : بيماري هاي قلبي، همه سرطانها، AIDS، ms و ديابت ها هم باشد. تمام اين بيماري ها که از عوامل ايجادکننده آن ها چاقي و دخانيات است به عنوان مرگ و ميرهاي قابل پيشگيري هستند. در حقيقت، درمان بسياري از بيماري ها در پيشگيري از آنهاست نه شيوه هاي درماني.
براي مثال، هر زمان که شما تنباکو مصرف مي کنيد بدنتان در حال گرفتن قند اسيدي است. و زماني که شما سيگار نمي کشيد يا حتي سيگار کشيدن را متوقف کرديد براي تعادل قند و اسيدي ،بدن شما قند را از مواد غذايي ديگر دريافت مي کند . همانطور که مي دانيد کمپاني هاي سازنده تنباکو از برگ هاي تنباکو همراه با قند و مخمر استفاده ميکنند. اين دو ماده ترکيباتي اعتيادآور ايجاد مي کنند که سبب اسيدي شدن بافت هاي ريه شده و منجر به سرطان ريه يا چاقي مي گردد.
همانطور که مي دانيد شکر يا قند يک مداخله گر بزرگ در توليد اسيد داخل بدن و عامل مداخله گر اصلي در چاقي، بيماري قلبي و سرطان است. چرا؟ زيرا قند يا شکر به اسيد، استيل آلدهيد و يک سم عصبي تبديل شده و سپس به اتانول الکل که سبب شکست بافت ها يا  ارگان ها مي شود تبديل مي گردد. زماني که اسيد بالا شروع به تخريب سلول هاي بدن مي کند بدن از طريق نگهداري از چربي ها وارد حالت محافظت مي شود تا بتواند اين اسيد خطرناک را از ارگان ها دور نگه دارد و بدن زنده بماند. که دريافت چربي توسط بدن افراد به اين دليل است .
ما چربي دريافت مي کنيم چون بسيار اسيدي هستيم و بدن براي حفاظت از خود در برابر شيوه زندگي و انتخابات غذايي ضعيف و فقير در تلاش است.
يافتم !!! آمريکايي ها دچار اضافه وزن نيستند بلکه آنها بسيار اسيدي هستند و 65% آمريکايي ها به رهايي از اسيدهاي چربشان و قدم گذاشتن به سمت سلامتي نياز دارند.چاقی و غذاهای اسیدی و قلیایی
در نهايت، اينکه چربي بد نيست بلکه رژيم غذايي و شيوه زندگي اسيدي است که مضر مي باشد مي باشد. چربي زندگي شما را نجات مي دهد! و براي 65% آمريکايي ها که چاق هستند اگر چربي بدنشان سبب دور نگه داشتن اسيد داخلي توليد شده توسط سيگار و شيوه زندگي اسيدي نمي شد همه آنها بايد مي مردند. به جاي سالانه  400 هزار مرگ و مير بايد 270 ميليون مي داشتيم که ناشي از رژيم و شيوه زندگي اسيدي مي باشد. بنابراين دفعه بعد که شما در مورد چربي اضافي بدنتان فکر کرديد، خوشحال باشيد براي گرم هاي  اضافي و براي يک بدن باورنکردني خدا را شکر کنيد که در جهت حفظ زندگي شما از رژيم اسيدي کار ميکند. هميشه فکر کنيد که بدنتان چربي را براي بافري کردن اسيدهاي اضافي نگه مي دارد و هميشه به خاطر داشته باشيد که چربي زندگي شما را نجات مي دهد.

 

 

نکته کليدي اينجاست: خوشحال باشيد و سپس شيوه زندگي و رژيم غذايي اسيدي را ترک کنيد و ببينيد که چربي اضافه سبب قليايي شدن و پرانرژي شدن بدن شما مي شود.

شما نمي توانيد بدني قلياي و پر از انرژي داشته باشيد اگر:
1. آشاميدن آب ميوه هاي با قند بالا يا مصرف ميوه هايي چون سيب، پرتقال، موز، گلابي، هندوانه و غيره.
2. مصرف نوشيدني هاي الکلي سبب چاقي شما مي شود.
3. مصرف غذاهاي نشاسته اي مانند سيب زميني، پاستا، نان، شيريني ها و غيره سبب تبديل و شکست آنها به قند شده و سپس به اسيد تبديل مي شود که سبب چاقي مي گردد.
4. کشيدن سيگار يا مصرف محصولات داراي تنباکو اسيدي هستند و سبب چاقي مي گردد.فست فود و ارتباط آن با چاقی
5. استفاده از داروهاي تفريحي شما را چاق مي کند.
6. مصرف رژيم پر پروتئين شامل جوجه، تخم مرغ ها، گوشت قرمز، گوشت خوک، مرغابي و غيره. همه اين مواد اسيدي هستند و شما را چاق مي کنند.
7. نوشيدن قهوه يا چاي اسيدي با توجه به افزايش کافي شاپ هاي اطراف شما و قابليت انتخاب 90 هزار قهوه اسيدي يک مداخله گر مهم در چاقي است
8. مصرف محصولات لبني مانند شير، پنير، بستني، خامه و غيره حاوي قندي به نام لاکتوز هستند که به اسيد لاکتيک تبديل شده و شما را چاق مي کند.
9. مصرف غذاهاي قندي يا غذاهاي فرآوري شده يا fast food ها همه اسيدي هستند و شما را چاق مي کنند.
10. نوشيدن سوداها، نوشيدني هاي ورزشي يا آب هاي اسيدي شما را بيمار کرده و سبب چاقي مي شود.
11. نداشتن فعاليت بدني روزانه سبب ايجاد افزايش اسيد در بافت ها شده و شما را چاق مي کند.
12. احساسات منفي مانند ترس، خشم، عصبانيت، انتقام سبب چاقي مي گردد.

در حقيقت، توصيه هاي تغذيه اي که گفته شده بر اين مبناست که اگر شما 4000 کالري مصرف کرده و تنها 3000 کالري بسوزانيد شما چاق مي شويد. اين بسيار خنده آور است. چاقي به دليل کالري دريافتي نيست بلکه به علت وجود اسيد وعدم توانايي بدن در دفع اسيد اضافي است.

اگر شما حداقل 4 مورد از 12 مورد بالا را انجام مي دهيد شما اسيدي هستيد و يک کانديد براي بيماري هايي مانند: چاقي، سرطان، ديابت مي باشيد. به ياد داشته باشيد که شما پير نمي شويد. غذاهايي که به مدت طولاني در يخچال نگهداري مي شوند مانند شراب ها مي توانند سبب تخمير و فساد شوند. بدن از چربي براي کاهش تخريب اسيدي يا فرايند پيري استفاده مي کند.
اولين چيزي که بايد به ذهنتان بسپاريد: شما هنوز آزادي انتخاب داريد و مي توانيد خوردن غذاهاي اسيدي يا فرآوري شده يا مصرف سيگار، نوشيدن نوشابه هاي الکلي اسيدي ،داروهاي تفريحي و داروهاي تجويزي را انتخاب کنيد و يا اينکه با انجام 7 مرحله براي رسيدن به وزن سالم ايده آل خود بدنتان را قليايي و پر انرژي کنيد:
1. غذاهاي کامل و بدون فرآيند و غذاهاي گياهي را بيشتر مصرف کنيد.

2. حداقل 60 گرم از اسيدهاي چرب اشباع نشده استفاده کنيد.

3. آب با ph قليايي که حداقل ph آن 9/5 باشد بنوشيد.

4. مکمل هاي غذايي که ارگانها و سيستم هاي ارگاني را حمايت مي کنند مصرف کنيد.

5. انجام ورزش روزانه و عرق کردن.

6. احساسات خود را پاکسازي و متعادل کنيد.

7. با روح و جسم خود به درستي ارتباط برقرار کنيد.
من کاملاً ايمان دارم که هر شخص بايد مسئول شيوه زندگي و انتخاب نادرست غذايي خود باشد و نبايد ديگران را به خاطر انتخاب هاي اشتباه خود مورد سرزنش قرار دهد. به خصوص زماني که ما حقيقت را مي دانيم و مي توانيم بدن خود را با شرايط فيزيکي، روحي و رواني به صورت آزادانه کنترل کنيم. من معتقدم که بسياري از افراد باهوش به کشيدن سيگار، نوشيدن نوشابه هاي الکلي، استفاده از داروهاي ممنوعه و غذاهاي فرآوري شده تمايل دارند که اين ترکيبات براي سلامت و تناسب اندام بسيار مضرمي باشد.

انجام ورزش روزانه برای کنترل چاقی

ببينيد چه اتفاقي مي افتد زماني که شما بر اساس اين برنامه زندگي مي کنيد.

Andrea dare – خون زنده    عکس ها بر اساس رژيم پر پروتئين اتکينز است.

سلول هاي قرمز خون توده اي شدند و داراي شکل نامنظم هستند و پلاسماي خون از باقي مانده هاي اسيدي يا کريستال هاي اسيدي ناشي از پروتئين هاي افزايش يافته پر شده است. اين کريستال ها به ديواره عروق متصل شده و منجر به سکته يا حمله قلبي مي شود.

سلول های توده ای گلبول قرمز خون

 

Andrea dare- خون منعقد شده يا خشک شد

ميزان بالاي رشته هاي سفيد پروتئين در لايه هاي خون خشک شده نشان دهنده يک رژيم پراز پروتئين است که منجر به افزايش اسيديته بدن مي شود. اين پروتئين هاي سفيد که در وسط خون خشک شده ديده مي شود ،نشان دهنده گرفتگي صفرا و استرس کبدي حاصل از پروتئين هضم نشده است که به دليل مصرف مواد غذايي مانند: از بيف، جوجه ، تخم مرغ ها و خوک است. خون خشک شده بايد داراي يک توده قرمز جامد که توسط فيبرين هاي سياه نگه داشته شده باشد.

خون منعقد شده

 

 

 

 

 

 

 

 

Andrea dare – خون زنده    12 هفته بعد از اجراي برنامه معجزه pH

گلبول هاي قرمز دايره اي، جدا از هم و متقارن هستند که نشان دهنده وضعيت سلامتي گلبول هاي قرمز خون است. Andrea انرژي و شادابي بالايي دارد و الان او هم وزن نرمالي دارد هم سلول هاي قرمز خون سالمي دارد.

گلبول قرمز دایره ای

Andrea dare – خون خشک شده     «12 هفته بعد از اجراي برنامه کاهش وزن ناشي از معجزه PH»

در اينجا ما خون خشک شده سالم را مشاهده مي کنيم. خون با فيبرين هاي سياه به صورت محکم به هم متصل شده اند. رنگ آنها يکنواخت و مثل هم است به همراه عدم وجود توده هاي پروتئيني سفيد. اين وضعيت سلامت خون منعقد شده است. هيچ رشته پروتئيني در مرکز خون وجود ندارد و هيچ تراکم يا انسدادي در صفرا و يا کبد وجود ندارد.

خون خشک شده سالم

تصوير andrea dare بعد از 12 هفته انجام برنامه معجزه pH

چه چيزي کاهش وزن برنامه معجزه pH را از ساير رژيم ها متفاوت مي کند؟

1. معجزه pH براي کاهش وزن يک رژيم نيست بلکه شيوه زندگي سالم است.
2. شيوه زندگي يک روش ثابت شده به مدت بالاي 15 سال با بيش از 100 هزار معجزه pH در دنيا ميباشد.                                                  کاهش وزن آندرا
3. منوها و دستورات با علوم موجود سازگارند.
4.  تمامي مسائل در رابطه با اسيد است نه درباره چربي.
5. حتما جواب مي دهد. معجزه pH براي کاهش وزن هرگز در افرادي که اصول را رعايت مي کنند شکست نمي خورد.

چگونه برنامه معجزه pH را آغاز کنيد؟
*به صورت آزاد با کميته ما ارتباط برقرار کنيد.
*مصرف 14 تا 21 روز مايعات قليايي
*استفاده از  رژیم قلیایی
*آغاز استفاده از مکمل هاي غذايي
* نوشیدن آب سبزیجات
* ورزش روزانه.
*سطوح استرس خود را کنترل کنيد.
*اتفاقات درون بدنتان را پيگيري کنيد.
*به خود يک نگرش مثبت بدهيد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما