به جنگ آلرژی‌ها بروید! آیا آب یونیزه قلیایی آخرین آنتی هیستامین کشف شده است؟


به جنگ آلرژی‌ها بروید! آیا آب یونیزه قلیایی آخرین آنتی هیستامین کشف شده است؟

درمان آلرژی با آب یونیزه قلیایی

 

 

بیشتر آلرژی ها

 

به دلیل اسیدی شدن بدن و محیط آنهاست که مربوط به مصرف زیاد قند و گوشت می با شد . در بسیاری از موارد آلرژی ، یون کلسیم بدن بیمار بسیار کم است که موجب کاهش زیاد مقاومت بد ن نیز می شود . نتیجه این است که بدن بسیار حساس شده و آلرژی به وجود می آید . بنابراین واضح است که آب یونیزه قلیایی که یون کلسیم فراوانی دارد می تواند به بهبود آ لرژی کمک بسیاری کند . یون کلسیم نه تنها موجب ارتقای وضعیت قلب ، دفع اوره و خنثی سازی سموم می شود ، بلکه اسیدی بودن بد ن را نیز کنترل می کند .

 

 

 

به جنگ آلرژی‌ها بروید! آیا آب یونیزه قلیایی آخرین آنتی هیستامین کشف شده است؟

 

 

 

آلرژی‌ها سالانه هزاران نفر را به ستوه می‌آورند. برخی از مردم همواره خس خس کردن را تجربه می‌کنند در حالیکه هیچ علامتی از آسم را ندارند .آب آمدن چشم‌ها ، آبریزش بینی ، سردردهای تپشی  و سرفه کردن همگی نشانه‌های پاسخ آلرژیک هستند . علت اصلی شاید شما را شگفت زده کند.
آلرژی ها همگی با یک واکنش هیستامینی در بدن به وجود می‌آیند هیستامین یکی از اصلی‌ترین انتقال دهنده‌های عصبی بدن است. این ماده دو عملکرد در بدن دارد .این ماده یک نقش اصلی و اساسی در سیستم ایمنی دارد و علاوه بر این آب موجود در بدن را متعادل می‌کند.
بهبود آلرژی با آب یونیزه قلیاییمردم می‌پندارند که هیستامین علت آلرژی‌هاست و به همین علت برای رهایی از علائم پاسخ‌های آلرژیکی آنتی هیستامین مصرف می‌کنند. چیزی که بیشتر مردم نمی‌دانند این است که هیستامین وظیفه‌ی تنظیم آب در بدن را نیز بر عهده دارد. این ماده وقتی به بدن کامل آب رسیده است فعالیت کمتری دارد و وقتی بدن دچار کم آبی می‌شود این ماده فعال و فعال‌تر می‌شود. فعالیت این ماده هنگامی‌ که بدن اسیدی شود نیز زیادی می‌شود چون اسیدی شدن بدن در ارتباط کاملاً مستقیمی با کم آب شدن قرار دارد .
با توجه به مطالعات و تحقیقات انجام شده ، آلرژی‌ها نشانه‌ای از کم آبی هستند که وقتی بدن شروع به ذخیره کردن و حفظ و نگهداری از منابع آبی خود می‌کند، خود را بروز می‌دهند. وقتی کم آبی رخ می‌دهد ، هیستامین برای تنظیم منابع آبی بدن شروع به فعالیت می‌کند. هیستامین در واقع الویت بندی می‌کند که این مقادیر محدود باقی مانده آب باید کجا مصرف شوند. هیستامین واقعاً مفید است و در واقع اعمال اختیار می‌کند که آب موجود کجا مصرف شود.
بیشتر آلرژ ی ها به د لیل اسیدی شد ن بدن و محیط آنهاست که مربوط به مصرف زیاد قند و گوشت می با شد . در بسیاری از موارد آلرژی ، یون کلسیم بدن بیمار بسیار کم است که موجب کاهش زیاد مقاومت بدن نیز می شود . نتیجه این است که بدن بسیار حساس شده و آلرژی به وجود می آید . بنابراین واضح است که آب یونیزه قلیایی که یون کلسیم فراوانی دارد می تواند به بهبود آلرژی کمک بسیاری کند . یون کلسیم نه تنها موجب ارتقای وضعیت قلب ، دفع اوره و خنثی سازی سموم می شود ، بلکه اسیدی بودن بدن را نیز کنترل می کند .
مطالعات نشان می‌دهد که حدود 75 درصد از مردم تا حدی مبتلا به کم آبی هستند، تا حدی که زندگی‌شان را تحت تأثیر قرار دهد. همراه با کم آبی، حالت بدن بسیاری از مردم به دلیل رژیم غذایی اسیدی است. اسیدی شدن بدن  موجب ایجاد حساسیت و تورم می‌شود که تولید هیستامین را تحریک می‌کند. در واقع این یک چرخه است که پیدایش هر ماده ، پیدایش دیگری را باعث می‌شود، بدنی اسیدی و کاهش مصرف آب ، بدن را هم چنان در حال تلاش برای مدیریت مصرف آب بدن است.
تورم خاموش است که توسط هیستامین به وجود می‌آید. تورم خاموش حالتی است که تورم و حساسیت مزمنی وجود دارد ولی هیچ نشانه‌ای ندارد، تا زمانی که به اندازه کافی رشد کندتا علائم آن پدیدار شود. کلیه کار کاهش تورم و حساسیت بدن است.
آب محلول فوق‌العاده ای است . علاوه بر این محیطی بسیار مناسب برای انتقال هر چیزی در بدن است. با نوشیدن آب کافی ، شما تولید کمتر هیستامین را باعث می‌شوید، علاوه بر این انتقال مواد غذایی را نیز بهبود می‌بخشد . حال اگر بتوانیم با تغییر رژیم غذایی با نوشیدن آب یونیزه قلیایی بدن خود را نیز قلیایی کنید در واقع تمام عوامل ایجاد هیستامین را با هم از بین برده‌اید و از هیستامین رها خواهید شد و به طبع آن از آلرژی خلاص می‌شوید. در واقع دارید واکنش‌های آلرژی زا را متوقف می‌کنید.
نقش دیگر هیستامین در بدن مدیریت سیستم ایمنی بدن است . وقتی کم آبی وجود داشته باشد، هیستامین فعالیت خود در سیستم ایمنی را تحریک می‌کند . این است دلیل اینکه اکثریت مردم به کم آبی مبتلا هستند. در واقع آن‌ها می‌پندارند که مصرف هر مایعی برای آب‌رسانی به بدن فرق نمی‌کند.
از آنجایی که آلرژی ها در اثر کمبود آب بدن به وجود می‌آیند و هیستامین در واقع مدیر خشکی بدن است، سیستم ایمنی ار کار می‌افتد و گلبول های سفید تولید نمی‌شوند .
آنتی بادی‌هایی که مدافع بدن در برابر حملات خارجی هستند. اگر گرده‌های متجاوز که از جنس پروتئین هستند، به این بافت‌ها برخورد کنند، سیستم ایمنی باید از این بافت‌ها در برابر عامل متجاوز محافظت کند. این می‌تواند باعث تخریب شود. به طور معمولی ،سربازان آنتی بادی به مهاجمین حمله کرده و مشکل را حل می‌کند، اما در حالت کم آبی بدن سربازان در خواب فرو رفته‌اند . تنها راه دفاعی بدن که باقی می‌ماند شستشوی این گروه‌ها مواد آلاینده است و این است دلیل آب آمدن چشم و بینی. چرا که بدن نباید بگذارد این مواد وارد شش‌ها شود و تلاش می‌کند آن‌ها را بشوید.
اهمیت آب‌رسانی مناسب به بدن به هیچ صورتی قابل توصیف نیست . اگر به اندازه کافی آب به بدن شما برسد و بدنتان اسیدی نباشد سربازان آنتی بادی در ابعاد میلیونی و تریلیونی شروع به تولید می‌کنند، هیستامین وظیفه خود را انجام می‌دهد و شما هیچ اثری از آلرژی نخواهید داشت .

 

 

 

منبع : سلامت قرن جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما