نظریه پزشکان

نظریه پزشکان مختلف در مورد آب یونیزه قلیایی

دکتر Ben Johnson ، دارای دکترای استئوپاتی، پزشک عمومی و جراح پرواز می باشد. ایشان یکی از مدافعان اصلی آب یونیزه قلیایی است و این آب را بخش اصلی و ضروری سلامت محسوب می کند.

 

Rey hurzweil ، پزشک، نویسنده، تکنولوژیست، دانشمند :
مصرف کردن آب سالم برای سم زدایی ترکیبات اسیدی بدن ضروری است و آن را  یکی از قدرتمندترین روش های درمانی روز دنیا بشمار می آورد.
دکتر Kruzueil ، دارای 15 مدرک دانشگاهی و دارای گواهی نامه تشکر و تبریک از 3 رئیس جمهور آمریکا می باشد.
به چه دلیل در اینجا یک دکتر غیر مرتبط با سلامتی را مطرح کرده ایم؟ اول از همه به دلیل اینکه ایشان فردی بسیار زیرک و یک صاحب نظر در موضوعات مختلف هستند. دکتر kruzweil، همواره تحقیقات، آزمایشات و نظرات خود را براساس واقعیت ها، آمار و نتایج بنا می کند. مردم نیز به دنبال صداقت هستند. بنابراین، حال می بینیم که دکتر kursweil دربارة آب چه نظریه ای داده است :
آب آلکالینه، فواید بسیاری زیادی دارد. مهمترین ویژگی آب قلیایی که توسط دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی تولید می شود، ORP این آب است، آب با ORP منفی بالا، دارای توانایی ویژه ای در خنثی کردن اکسیژن رادیکال های آزاد دارد. رادیکال های آزاد، مهمترین مولکول های تخریب کننده در بدن می باشد و مولکول های بسیار ناپایدار می باشند که عامل اکسید کنندگی می باشند و در بیرونی ترین لایه خود الکترون کم دارند. رادیکال های آزاد عامل اصلی تخریب و بیماری در بدن می باشند. اکسیژن رادیکال های آزاد تهدید کننده طول عمر زندگی می باشد و باعث ایجاد بیماری قلبی، سکته و سرطان می باشد و شرایطی مانند سوزش سر دل، آرتریت، کاتاراکت و سایر بیماری های دیگر می شود. رادیکال های آزاد می بایستی الکترون را از جایی دریافت کنند، بنابراین آنها الکترون را از هر مولکول که در دسترس باشد می دزدند.
تخریب بافتی زمانی رخ می دهد که رادیکال آزاد، الکترون را از سلول های سالم می گیرد. اگر تخریب متوقف نشود ممکن است منجر به بیماری شود. برای مثال، اکسیداسیون ذرات LDL کلسترول در دیواره عروق بوسیله رادیکال های آزاد، پاسخ سیستم ایمنی را هدف قرار می گیرد که نتیجه آن آترواسکروزیس می باشد که عامل اصلی بیماری های قلبی می باشد.
یون های منفی در آب قلیایی که توسط دستگاه یونیزه می شود، منبع غنی از الکترون هایی است که می تواند دهندة الکترون به این رادیکال های آزاد در بدن باشد. که آنها را خنثی کرده و روند تخریب بافت سالم را متوقف می کند. بطور ویژه، این یون ها دارای قدرتی هستند که در واکنش های شیمیایی برای خنثی کردن اکسیژن رادیکال های آزاد آب ضروری می باشد دیگر فواید آب قلیایی قابل شرب، کمک به جذب املاح می باشد. ما می دانیم که بدن ما جذب کافی مینرال را ندارد و بدن مجبور است املاح را از دخایر املاح بدن بگیرد که عمدتاً کلسیم از استخوان ها می باشد.
بخوبی شناخته شده است که تعداد بسیار زیادی از بیماری های مزمن در نتیجه اسیدی شدن بدن می باشد (اسیدوز متابولیک). ما همچنین می دانیم که بدن تمایل دارد که اسید می شود و دلیل آن عادات غذایی مدون، عوض شدن سبک زندگی و فرآیند پیر شدن است. بوسیله نوشیدن آب قلیایی با ORP منفی بالا، شما اسیدوز متابولیک را مغلوب کرده، سرعت جذب مواد مغذی را افزایش می دهید.
خون با دقت بافری می شود تا رنج  pH در محدوده 7.35 تا 7.45 را در بدن نگه دارند. بدن pH خون را بوسیله بافرهای قلیایی ثابت نگه می دارد. عمدتاً بی کربنات، برای خنثی کردن مایعات اسیدی ( از قبیل کولا، که pH حدود 2.5 دارد) و سایر ترکیبات اسیدی دیگر استفاده می شود.
نوشیدن آب قلیایی، کمک می کند تا لوود کلیه برای بافری کردن کاهش و برای سم زدایی طبیعی سموم بدن مورد نیاز است.
دکتر kurswall، معمولاً واقعیت ها را بیان می کند، در واقع این آب تنها از یک راه باعث سلامتی نمی شود بلک به طرق مختلف باعث سلامتی می شود.
پروفسور watanabe : آب یونیزه، آلکالینه و آنتی اکسیدان، ساختار بدن را بهبود بخشیده و باعث درمان مؤثر بسیاری از بیماری ها می شود. دلیل اصلی برای اثرات آن این است که این آب سموم را براحتی خنثی می کند.
دکتر wantanak، بیماران با امراض زنانه، را دارند، و دکتر فواید آب یونیزه قلیایی را برای این بیماران مطرح کرده است. فواید استفاده از آب حاوی آنتی اکسیدان در بیماران با امراض زنانه بسیار ثابت شده است و دلیل اصلی آن برای اثرات آن این است که این آب می تواند سموم را خنثی کند.
وقتی آب حاوی آنتی اکسیدان ر به افراد مبتلا به پره الکامپسی توکسمی (فشار خون بالای دوران بارداری) می دهیم، نتایج بسیار مهمی مشاهده شد. در طول دراز مدت که من این آب را بر روی افراد مبتلا به پره الکاپسی توکسیا تست کردم، دریافتم که در زنان مبتلا به پره الکامپسی، متوسط هوش نوزادان در این گروه با مصرف آب افزایش یافته است.
البته دکتر wantanake در ژاپن کار می کرد، جایی که اتمسفر در درمان طبیعی و درمان بیماران بیشتر از u.s استفاده می شود. یافته های ایشان، برای من بسیار مؤثر بود. به یاد دارم که وقتی باردار بودم دارای  توکسمیا بودم همچنین نوزاد کودکانی که مادرشان از آب یونیزه قلیایی مصرف کرده بودند، قویتر، سالم تر، باهوش تر بودند.
دکتر Peggy parker:
دکتر پارکر دریافت که اصلاح کردن اکسیداسیون غشای سلول با آب یونیزه قلیایی با کیفیت، درمان شفابخش سلول ها، آغاز می شود.
دکتر پارکر به طور سنتی پزشکNataropatic  در واشنگتن است، بعد از دریافت مدرک Nataropatic دکتر پارکر تحصیل خود را در رشته  فوق دکترا در رشته بیولوژیک پزشکی از PBNN در سوئد ادامه داد. دلیل اصلی توانایی در درمان آب، تعدیل pH (نسبت اسید/باز با مایعات بدن)، ORP ( نسبت اکسیداسیون در بافت بدن)، هدایت رسانایی املاح از طریق دیواره غشای سلولی و همین فاکتورها روی سلامت بدن اثر می گذاشت. دکتر پارکر با آب یونیزه قلیایی از ژانویه 2005، علاقه اولیه ایشان در اثرات این آب در درمان بیماری ها بود. ایشان تحقیقات و آزمایشات گسترده ای را بر روی آب یونیزه قلیایی و اثرات آن بر روی سلامتی انجام داد.
دکتر پارکر بیان کرد :
بعنوان یک پزشک بیولوژیک، من سطوح اکسیدان را در مایعات بدن حدود یک دهه با استفاده از CaFA (آنالیز مایعات بدن) اندازه گرفتم. براساس نسبت اکسیداسیون در این مایعات، سن طبیعی بدن محاسبه می شود، برای بیشتر مردم، این سن بیولوژیکی معمولاً 50-20 سال پیرتر از سن تقویمی خود می باشند در حالیکه این سن بیولوژیکی بدن ماست که طول عمر را مشخص می کند، این عدد بسیار قابل اهمیت است. بیش از 3 سال تست و آزمایش و تحقیق این آب روی بدن، اثرات آب یونیزه قلیایی را بخوبی نشان داده است.
وقتی دیواره سلولی بدن ما اکسید می شود، بدن مقاوم شده و از دهیدراسیون بدن جلوگیری می کند.
ORP منفی، با اکسیداسیون دیواره سلولی مقابله کرده و به هیدراسیون بیشتر و بهتر کرده و متابولیسم سلولی برای سلامتی بدن براحتی انجام می شود.
دکتر Susan Lark، پزشک، نویسنده : عملکرد زیاد و سلامت مناسب، به توانایی بدن در حفظ تعادل pH بدن بستگی دارد. نوشیدن 4 تا 6 لیوان آب قلیایی در روز به خنثی کردن محیط اسیدی و بافری کردن مجدد بدن کمک می کند. آب قلیایی، بهتر است در شرایطی که بدن اسیدی می شود مانند سرما خوردگی، آنفولانزا، برونشیت و یا غیره استفاده شود. مانند ویتامین C و E و بتاکاروتن، آب قلیایی بدلیل داشتن ذخایر بالای الکترون های آزاد بعنوان آنتی اکسیدان عمل می کند. این فرآیند به بدن کمک می کند تا با بیماری قلبی، سکته ها، نقص سیستم ایمنی، و سایر بیماری های دیگر مقابله کند.
دکتر Sherry Rogerss، پزشک، نویسنده : آب قلیایی بدن را از تجمع اسید نجات می دهد. بعد از ارزیابی نتایج بدست آمده بر روی افراد، من متقاعد شدم که سمیت مواد اسیدی تجمع یافته، عامل اولیه بیماری های دژنراتیو است دکتر Hidemitsu hyashi، PhD، رئیس انستیتو آب توکیو :
آب شهری کلردار با مواد شیمیایی غیر بیولوژیکی آلوده می شود، گاهی اوقات این آب را بدلیل آلودگی زیاد، آب راکد یا مرده می نامند. آب زنده قلیایی با داشتن pH قلیایی محیط لازم و ضروری برای رشد باکتری، انگل و پارازیت را می گیرد.
Felicia، Drury، Climent، نویسنده کتاب رژیم غذایی متعادل اسید –قلیایی :
بعد از سال ها، آزمایشات پیوسته و مثبت بالینی که بر روی هزاران مراجعه انجام شد. این آب با داشتن خاصیت قلیایی و آنتی اکسیدان بالا، می تواند اثرات زیادی را بر روی سلامتی افراد داشته باشد. پیشنهاد ما نوشیدن آب یونیزه قلیایی در حد ممکن است.
دکتر رابرت اتکینز، نویسنده، رژیم اتکینز :
مایعات و سلول ها تشکیل دهنده اصلی اجزای بدن می باشند و بشدت توانایی اسیدی  شدن را دارند. که این محیط اسیدی باعث بوجود آمدن بسیاری از مشکلات سلامتی می شود. این رژیم بدن را از خنثی شدن دور نگه می دارد و نمی گذارد سموم و مواد زائد مخرب از بدن دفع شود، و بدن شما را بیشتر مستعد می کند تا رادیکال های آزاد به سلول ها، بافت ها آسیب وارد کنند.
دیوید نیون میلر (David Niven miller) : نویسنده : Grow, fouthfal
افزایش مصرف و نوشیدن آب فیلتر شده و یا آب با کیفیت بالا می تواند سلامتی شما را دگرگون سازد و نقش اساسی را در درمان بیماری های دژنراتیو دارند. در حالیکه، آب قلیایی، اثرات قوی طولانی مدت دارد که این اثرات به دلیل آلکالینه شدن بدن و خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد.
Tietze Harald نویسنده ، Youthing :
با نوشیدن آب قلیایی، فرآیند پیر شدن می تواند متوقف شده و دفع مواد زائد و سموم را افزایش داده است و جوانسازی را بسیار فعال کرده است و عملکرد ارگان های آن را بهبو بخشیده و باعث بازسازی مجدد ارگان ها می شوند.
دکتر Ingfried hobert :
من به شما گفته بودم که داروی اضافی با مقام اثرات جانبی را ترجیح می دهم، استفاده نکنم. آب قلیایی اثرات مفید دراز مدت دارد ک بدلیل خواص آنتی اکسیدانی بالای آن است.
دکتر Willion Kelly ، نویسنده کتاب درمان سرطان
آب قلیایی که توسط دستگاه یونیزه آب تولید می شود، بعد از کشف الکساندر فلبینگ، کاشف پنی سیلین مهمترین پیشرفت در سلامت محسوب می شود.
دکتر Leonaral horowitz ، نویسنده ، Aids and Ebole :
مطالعات بین المللی نشان می دهد که افراد با سابقه بیماری کمتر و یا بدون سابقه بیماری از قبیل سرطان، بیشتر آب یونیزه قلیایی را می نوشند. بعد از همه بررسی ریسک فاکتورها، به این نتیجه رسیدند که آب یونیزه قلیایی با pH 10 تا 9
دکتر mu shok Jhon (hexagonal water Research)
آب هگزاگونال (یونیزه شده قلیایی) براحتی از طریق ماتریکس سلولی بدن عبور می کند و به جذب بیشتر املاح مواد مغذی و دفع مواد زائد کمک می کند.
دکتر Don Colbert، نویسنده کتاب 7pillors of health
من شمار زیادی بیمار با بیماری استئوآرتریت داشتم که از داروهای متفاوت آرتریت استفاده می کردند، تعداد زیادی از آنها بعد از 12 ماه استفاده از آب یونیزه قلیایی و تعدیل pH خود از 7 به 5/7، بسیاری از دردهای خود را تسکین دادند. بعنوان یک نتیجه، خیلی از انها بعد از کم کردن دوز دارو داروی مصرفی خود را قطع کردند.
دکتر Theodore Barodly، نویسنده کتاب Alkalize or Die:
من برای هر بیمار که در شرایط خاص است حدود 5000 گالون آب پیشنهاد می دهد. طبق این گفته آب یونیزه قلیایی می تواند بسیار مهم باشد.
دکتر Howard Hay (1930) :
افرادی که دارای خون اسیدی هستند، بیشتر مستعد بیماری هستند. pH مناسب برای سلامت بین 5/7 تا 4/7 می باشد. هنگامیکه غذا متابولیزه می شود، اسیدهای ایجاد شده بوسیله نمک های قلیایی (کربنات) کلسیم، منیزیوم، پتاسیم و سدیم خنثی می شود. غذاهای مصرفی حاوی کلر، فسفر، سولفور و نیتروژن می باشند. محصولات حیوانی و کربوهیدرات های تصفیه شده تمایل دارند تا ترکیبات اسیدی را تشکیل دهند.
دکتر Sany whary ، نویسنده Reverse Aging :
هنگامیکه تجمع اسید به مدت طولانی در بدن رسوب م کند، احیا مواد اسیدی، فرآیند پیری را معکوس می کند، آب قلیایی، دارو برای درمان هر بیماری نیست، در حالیکه، اگر بصورت منظم مصرف شود، آب قلیایی کمک می کند که بتدریج تجمع مواد اسیدی کاهش می یابد.
دکتر Steven Barrettof نویسنده
نه تنها رنگ و طعم آب برای ما اهمیت دارد، بلکه زندگی و حیات ما وابسته به آب است. اینکه چه آبی با چه مبلغی استفاده شود برای حفظ سلامتی بدن بسیار قابل اهمیت است.
دکتر ژاپنی با تجربه 11 ساله در زمینه مصرف آب یونیزه قلیایی از بیمارستان Hyowa (درمان بیماری با آب)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

خانه تماسفروشگاه ارتباط با ما